Bankverbinding vernieuwen
Laatst bijgewerkt
Laatst bijgewerkt
IBAN-rekeningnummer
Kaartlezer & bankkaart of de Itsme-app
Je kan de bankverbinding op twee manieren verlengen:
Ja hoor, geen probleem. Stuur gerust een berichtje of e-mail naar info@plutus.be.
We contacteren je zo snel mogelijk om een online call in te plannen, zo kunnen we alle stappen samen overlopen en de verbinding vernieuwen.
Indien je problemen ondervindt bij één van bovenstaande methodes, probeer dan de bankverbinding te vernieuwen via de andere methode. Mochten beide methodes niet lukken, neem dan zo snel mogelijk contact met ons op en omschrijf het probleem. Voeg eventueel screenshots of videomateriaal toe.
Je ontvangt drie herinneringsmails met een verbindingsknop, namelijk 15 dagen, 3 dagen en 1 dag voor de deadline.
Klik op de groene knop ‘Renew Consent’ of ‘Toestemming hernieuwen’ in één van de herinneringsmails.
Tussenstap bij pop-up blockers
Indien de pop-up blocker in je browser actief is, kan het zijn dat je onderstaande melding krijgt. Klik dan op ‘OK’.
Klik vervolgens op de knop 'Opnieuw proberen'.
Er springt een nieuw scherm open met een samenvatting van de bankgegevens, check nog eens of deze correct zijn. Klik vervolgens op de knop ‘Mijn bank verbinden’.
Bevestig de voorwaarden door de checkbox aan te vinken en op ‘Confirm’ te klikken.
De provider zal de bankverbinding vernieuwen.
Sluit niet je scherm!
Het laden kan soms even duren, gelieve te wachten en deze pagina niet te vernieuwen of te sluiten.
Vanaf hier kunnen de stappen van bank tot bank variëren, volg de bankinstructies op je scherm. Selecteer op welke manier je wil aanmelden.
Verleen toestemming voor de verlenging van de synchronisatie. Check of de juiste rekening is geselecteerd en klik vervolgens op ‘Bevestigen’.
De bankverbinding wordt geactiveerd.
Sluit niet je scherm!
Het laden kan soms even duren, gelieve te wachten en deze pagina niet te vernieuwen of te sluiten.
Indien de bank succesvol is verbonden, krijg je een positieve bevestiging.
In de bankmodule vind je de deadline voor de eerstvolgende vernieuwing in het oranje of in het rood onder ‘⚠Verbonden tot [datum]’ terug.
Klik op deze melding om de bankverbinding te verlengen.
Tussenstap bij pop-up blockers
Indien de pop-up blocker in je browser actief is, kan het zijn dat je onderstaande melding krijgt. Klik dan op ‘OK’.
Klik vervolgens op de knop 'Opnieuw proberen'.
Bevestig de voorwaarden door de checkbox aan te vinken en op ‘Confirm’ te klikken.
De provider zal de bankverbinding vernieuwen.
Sluit niet je scherm!
Het laden kan soms even duren, gelieve te wachten en deze pagina niet te vernieuwen of te sluiten.
Vanaf hier kunnen de stappen van bank tot bank variëren, volg de bankinstructies op je scherm. Selecteer op welke manier je wil aanmelden.
Verleen toestemming voor de verlenging van de synchronisatie. Check of de juiste rekening is geselecteerd en klik vervolgens op ‘Bevestigen’.
De bankverbinding wordt geactiveerd.
Sluit niet je scherm!
Het laden kan soms even duren, gelieve te wachten en deze pagina niet te vernieuwen of te sluiten.
Bij een correcte bankverbinding zullen de transacties in Odoo geïmporteerd worden.
In de bankmodule vind je de deadline voor de eerstvolgende vernieuwing onder ‘Verbonden tot [datum]’ terug.